Labská stezka získala ocenění „Nejlepší turistický produkt“

Třetí místo v prestižní soutěži Velká cena cestovního ruchu získala v kategorii „Nejlepší turistický produkt“ Labská stezka. Ocenění patří síti partnerů Nadace Partnerství, tedy i Ústeckému kraji, kteří se podílejí na společném marketingu Labské stezky. Vyhlášení se konalo v rámci veletrhu GO/Regiontour 2017 na brněnském výstavišti.

Labská stezka je evropskou dálkovou cyklotrasou, která vede od pramene Labe v Krkonoších až k Severnímu moři u německého Cuxhavenu v délce téměř 1 300 kilometrů. Patří bezesporu k nejkrásnějším a nejoblíbenějším říčním stezkám v Evropě. Stezka prochází různými regiony a spojuje ČR a Německo. Na území Ústeckého kraje prochází destinacemi České středohoří a České Švýcarsko v délce 96 kilometrů a tento úsek je považován díky přírodním scenériím Porty Bohemicy a kaňonu Labských pískovců mezi nejkrásnější.
Za ČR Labskou stezku koordinuje a oficiální marketing zastřešuje Nadace Partnerství prostřednictvím servisní společnosti Partnerství, o.p.s. Je tak rovnocenným partnerem 3 koordinačním centrům stezky v Německu (sever, střed a jih), se kterými spolupracujeme na rozvoji tohoto cykloturistického produktu. V Německu patří k dlouhodobě nejoblíbenějším dálkovým trasám a její obliba roste i u nás.

Společné úsilí je každoročně podpořeno vydáváním Oficiálního cykloprůvodce Labská stezka (Elberadweg Handbuch) v německé a české mutaci, který je zdarma k vyzvednutí v informačních centrech podél trasy nebo k objednání přes web Nadace Partnerství. Nová společná webová prezentace, prozatím v německé mutaci, se právě v těchto dnech testuje na www.elberadweg.de. Do začátku cyklosezóny 2017 bude dokončena i česká jazyková verze se známou doménou www.labska-stezka.cz. Nový web odpovídá nejnovějším technologickým trendům a je uživatelsky přívětivý k poptávce cykloturistů především z řad pohodových cyklistů či rodin s dětmi.

Soutěž Velká cena cestovního ruchu zviditelňuje výjimečné počiny a atraktivní novinky v oblasti cestovního ruchu. Tuto soutěž organizuje společnost C.O.T. media, jež je vydavatelem odborného časopisu o cestovním ruchu, ve spolupráci s Veletrhy Brno, od roku 2009 je vyhláš ení výsledků soutěže součástí doprovodného programu veletrhů GO a Regiontour v Brně. Ocenění se předává v kategoriích Nejlepší jednotná kampaň, Nejlepší turistický portál, Nejlepší turistický produkt, Nejlepší cestovní kancelář, Nejlepší lázeňský a wellness balíček a Nejlepší golfový balíček.

Red

Red